Zarządzanie reklamami Pay Per Click
Reklama PPC w wyszukiwarkach to najszybszy sposób na wypromowanie strony internetowej na szczyt wyników wyszukiwania. W czasie gdy ludzie szukają rodzaju usług i produktów reklama w Google Adwords daje duże możliwości kontroli nad tym co wyświetla się wyszukiwarce. Płacisz tylko za kliknięcie i możesz łatwo kontrolować budżet i zwrot z inwestycji w kampanii.
Nasz zespół zarządzania reklam PPC w Google Adwords posiada doświadczenie w prowadzeniu kampanii dla firm z różnych branż. Przez wiele lat wypracowaliśmy unikalną metodologię zarządzania kampaniami. Nasi klienci to zarówno małe przedsiębiorstwa rozpoczynające swoją działalność oraz liderzy w swojej branży. Jeśli już prowadzisz konto w Google Adwords możesz poprosić o audyt Twojej strategii PPC.
Czego można oczekiwać od koordynatora kampanii linków sponsorowany Google Adwords?
Strategia PPC
Aby zdefiniować prawidłową kampanię PPC Google Adwords dostosowaną do wymagań firmy należy prawidłowo określić typ działalności, ofertę produktów lub usług oraz konkurencję na rynku. Wówczas możemy z klientem opracować strategię, która pozwoli osiągnąć najważniejsze cele kampanii.
Realizacja
Nasze działania zaczynają się od konfiguracji nowego lub uzyskaniu dostępu do istniejącego konta Google Adwords. To ważne aby właściciel miał dostęp do konta i mógł obserwować skuteczność kampanii.
Słowa kluczowe
Zespół specjalistów do Adwords dobierze najbardziej odpowiednie słowa kluczowe aby kampania mogła optymalnie wykorzystać zainwestowane środki. Prawidłowa analiza wyrażeń zapewni dotarcie do odpowiednich klientów i ograniczy wyświetlenia dla klientów nie zainteresowanych ofertą firmy.
Optymalizacja kampanii PPC
Ciągła optymalizacja kampanii Adwords pozwala poprawiać wskaźniki jej wydajności. Dbałość o szczegóły jest kluczem do sukcesu. Wyższy współczynnik klikalności w grupie reklam lub niższe stawki CPC słowa kluczowego mogą w znaczący sposób na skuteczność działań.
Adwords Copywriting
Koordynatorzy kampanii sprawią, że Twoje reklamy będą ściśle powiązane ze słowami kluczowymi oraz zostaną odpowiednio pogrupowane i skierowane do odpowiednich stron docelowych w witrynie. Odpowiednio skonstruowana reklama w Google Adwords z odpowiednim wezwaniem do działania możemy być pewni, że odpowiedni ruch jest generowany przy najniższych kosztach które trzeba zapłacić.
Rozszerzenia reklam
Rozszerzenia reklam stały się istotną częścią możliwości kampanii PPC w Google. Dodatkowe elementy reklam pozwalają wyróżnić reklamę na tle konkurencji. Jeśli nie korzystasz z rozszerzeń reklam w Google Adwords to Twoja kampania może nie wykorzystywać całego potencjału jej możliwości.
Śledzenie użytkowników
Bez odpowiednich danych, optymalizacji kampanii PPC będzie tylko strzelaniem w ciemno. Dlatego jedną z pierwszych rzeczy, które robimy to sprawdzamy jak skonfigurowany jest kod śledzenia. Kontrola prawidłowości działania systemu daje nam pewność że, wszystkie potrzebne dane do optymalizacji kampanii są prawidłowo monitorowane.
Raportowanie
Tworzymy raporty, które zapewniają znaczący wgląd w to, co się dzieje w kampanii PPC, co zmieniło się od naszego ostatniego raportu i oczywiście, jak twoje środki zainwestowane w płatne reklamy w wynikach wyszukiwania wpływają na skuteczność i konwersje.
Jak możemy Tobie pomóc?
Doświadczenie w prowadzeniu linków sponsorowanych Adwords z przedsiębiorstwami z różnych branż pozwala oferować usługi na wysokim poziomie i odpowiedniej skuteczności.
Jeśli chcesz aby Twoją kampanią zajęła się ekipa specjalistów Google Adwords wypełnij formularz.
Wysłanie oferty nic nie kosztuje.
Wypełnij formularz